Вселенското летало на НАСА открива скриен океан под ледената обвивка на Церес

Церес е мини-Плутон.Во астероидниот појас, огромен регион на просторот помеѓу Марс и Јупитер милиони карпести тела спокојно се движат околу Сонцето во безвременски космички танц.Во 2007 година НАСА го лансираше леталото „Зора“до појасот за да го проучи близу Церес.Откако ја испитувале џуџестата планета пронаоѓајќи ги нејзините флеки и ги испитувале нејзините привлечни карактеристики, научниците тврдат дека некогаш бил дом на глобалниот океан што замрзнал.

Новите резултати потврдуваат присуство на течност во Церес.Откривањето на течности укажува на тоа дека Церес, најблиската џуџеста планета до Земјата можеби е живеалиште и ја зголемува можноста овие типови светови да имаат живот. Во текот на студиите научниците го утврдија својот случај за течност под кратерот и тековната геолошка активност во Церес.Составот покажува дека е значително помлада.

Течноста патува низ фрактури до површината каде што се замрзнува, оставајќи ги солените наслаги зад себе.Зора беше официјално во пензија на 1 ноември 2018 година, со што се стави крај на својата мисија беше намерно урнате во планетата од страв дека може да ја загади површината.

Слични вести